Če razmišljate o organizaciji promocijskega dogodka, se verjetno sprašujete, ali je to res pravi način in iščete “garancijo”, da boste po tej poti dosegli svoje prodajne cilje in dvignili prepoznavnost vaše blagovne znamke. Največjo garancijo v poslu nam dajejo primeri, ki govorijo o rezultatih, zato naj vam predam nekaj svojih izkušenj.
Skozi več kot 12.000 izvedenih promocij sem se sama na lastne oči prepričala, da ima promocija še kako velik vpliv na prodajo.
Predstavlja namreč naš neposreden stik s kupcem, na ta način pa nam ponuja tudi priložnost, da etično vplivamo na njegovo prodajno odločitev. Ničkolikokrat sem v praksi videla, kako je kupec do izdelka, ki ga je predstavljal promotor, pristopil z veliko zadržanostjo, po le nekaj besedah s promotorjem, pa je povsem spremenil svoje mišljenje in z navdušenjem izdelek položil v svojo nakupovalno košarico.
Promotor ima namreč moč, da kupca izobrazi o izdelku, a ne le o izdelku samem, pač pa da s pravim pristopom pri kupcu spodbudi potrebo po temu izdelku in ga pogosto odvrne od konkurenčne ponudbe na policah.
Seveda je za uspešno promocijo ključno, da promotor dobro pozna izdelek in tudi mehke prodajne prijeme, če je ta osnova zagotovljena, pa lahko zelo hitro doseže, da celo popolne skeptike spremeni v zveste kupce. Takih primerov je res veliko, najbolj pa mi je v spominu ostala promocija nekoliko dražjih dietetičnih prigrizkov, ki ob vstopu na trgu kar nekaj časa niso uspeli pridobiti nobenega kupca.
V njihovi ponudbi so zares dobri izdelki, od čokolade do čipsov, piškotov itd., a kljub kvaliteti in lepi embalaži na policah niso poželi veliko pozornosti. V podzavesti kupcev je, da prigrizki niso zdravi, če že morda gre za bolj zdrave prigrizke, pa te nimajo pravega okusa in v resnici niti niso prigrizki, katerih glavni namen je, da se z njimi razvajamo. Ker smo z direktorico podjetja, ki je ob svoji klasični ponudbi prevzela tudi to linijo dietetičnih prigrizkov uspešno sodelovali že nekaj časa, se je kljub temu, da linija še ni prinašala profita, odločila za investicijo v promocijo v trgovinah.
Promotorji so z degustacijo in svetovanjem poskrbeli, da so kupci preizkusili in okušali te sicer “sumljive” prigrizke, med tem ko so se njihove brbončice razvajale, pa so dobili še nekaj zares prepričljivih informacij o prednostih izdelka. Nakupna izkušnja ljudi, ki so prigrizke degustirali, je bila tako dobra, da so kljub predhodni veliki skeptičnosti izdelke navdušeno polagali v svoje nakupne košarice, mnogi med njimi pa so se kasneje spremenili tudi v stalne kupce.
Direktorica ICG d.o.o., Maja Pegam, je takole delila svojo izkušnjo: »Prepričani smo bili, da je potrebno za kategorijo dietetike kupce izobraževati in jim podrobno predstaviti naše izdelke, zato smo najeli Agencijo Prestiž, za katero smo vedeli, da omogoča strokoven kader za tovrstne predstavitve. Nad rezultati smo bili več kot zadovoljni. Takoj se je poznalo na prodaji in, kar je še bolj pomembno, pridobili smo redne kupce s stalnim odjemom. Ker gre za nišni produkt, smo pravilno izkoristili priliko.«
Še vedno razmišljate, ali bi izvedli promocijski dogodek? Pišite mi na info@agencijaprestiz.si, da se dogovorimo za spoznavni klic. Ko mi boste predstavili svoje izzive glede organizacije promocij, vas bom usmerila v rešitve in vam predstavila priložnosti, s katerimi si lahko olajšate vaše težave.