Promocije

Promocija in Degustacija - kraljici sodobnega marketinga !

Promocija in degustacija sta metodi pospeševanja prodaje, ki se kupcem vtisneta v spomin bolj kot ostali načini oglaševanja, saj so izdelek preizkusili in se v njegove lastnosti sami prepričali, kar je povsem nekaj drugega, kot če vas o izdelku prepričujejo drugi.

V našem vsakdanjiku smo obkroženi z informacijami o različnih izdelkih. Kamor koli se ozremo zagledamo bleščeč napis ali velik pano na katerih nam ponujajo nešteto stvari. Že celo v eni uri gledanja televizije vidimo petnajst minut oglasov. Vse to pa je pripeljalo do tega, da ljudje ne razlikujemo več med sorodnimi proizvodi različnih podjetij. Ker med proizvajalci, zaradi nerazlikovanja med izdelki, prihaja do vse večje konkurence je potrebno najti novo pot kako izdelek približati kupcu.

Prav zaradi tega se vse bolj začenjajo uveljavljati promocije in degustacije. Tako imamo kupci možnost, da še pred nakupom izdelek preizkusimo ali poizkusimo. Če se nam bo izdelek zdel kvaliteten ali pa bo imel dober okus in vonj, potem se bomo raje odločili za nakup tega izdelka.

Promocije in degustacije pa prinašajo še eno prednost pred standardnim načinom oglaševanja. V nakup lahko prepričajo tudi kupce, ki so v prodajalno, gostinski lokal itd, prišli brez namena, da kupijo vaš izdelek. Pri takih kupcih lahko dobro usposobljeni degustatorji ali promotorji s svojo predstavitvijo ustvarijo potrebo po tem izdelku.

Iz lastnih izkušenj lahko trdimo, da promocije povečajo prodajo za 50 % in tudi do 300 %. Po promociji po podatkih različnih raziskav prodaja ostaja nad povprečjem še do dvanajst tednov. V povprečju med promocijo izdelka prodaja konkurenčnega izdelka pade za približno 10 %. Promocije so metoda pospeševanja prodaje, ki si jo kupci v primerjavi s kuponi, posebnimi stojali in napisi na in ob prodajnih policah najbolj zapomnijo.

POVRAŠEVANJE
Postani promotor!