Brezplačno bazo kontaktov in pravil za organizacijo promocij v največjih slovenskih trgovinah in trgovskih centrih sem pripravila Anžela Wirth, direktorica Agencije Prestiž, ene izmed prvih agencij v Sloveniji, ki so se profesionalno ukvarjale z organizacijo in izvedbo promocij ter degustacij.
Promocije s svojim strokovnim kadrom za velika in tudi malce manjša podjetja (Kraš, Manner, Milka, Fructal ...) agencija organizira že 15 let zapored. Opus našega znanja in izkušenj je zares širok, zato podjetjem pomagamo tudi pri organizaciji promocijskih dogodkov s svojimi strokovnimi nasveti. Prepoznavna značilnost naših promotorjev je, da izdelek odlično poznajo. Na ta način lahko s simpatičnim nasmehom potecialnim kupcem suvereno odgovarjajo na njihova vprašanja in jim pomagajo poiskati najboljše rešitve zase. Kot direktorica prisegam na celostni idejni koncept promocijskega dogodka, s katerim ni v ospredju le pospeševanje prodaje, pač pa so učinki s povečevanjem prepoznavnosti blagovne znamke opazni tudi na dolgi rok.