GDPR bavbav in ideja za zapolnitev praznega vodnjaka

Promocija skeptike spreminja v zveste kupce
25. septembra, 2018

Nova odločba GDPR-ja, s katero želi Evropa potrošnike zavarovati pred manipulacijo z njihovimi osebnimi podatki, je v veljavi že nekaj mesecev in če ste se držali zakonskih navodil, predvidevam, da imate tako, kot tudi večina ostalih, danes občutno manjšo e-mail bazo kot pred tem Bavbavom.

Nekaterim se to zelo pozna tudi na prodaji, dolgoročnejše pa ima lahko vpliv tudi na slabšo prepoznavnost, saj smo z izgubo e-mail baze izgubili zelo pomemben stik z našimi kupci.

Seveda pametni ne bodo le čakali križem rok, pač pa boste svoj poslovno zelo pomemben vodnjak, iz katerega lahko črpate pomemben del prodaje, skušali čim prej nazaj napolniti. V pomoč naj vam predstavim idejo, ki izhaja iz moje prakse.

Gre za povsem preprosto reč, ki je zabavna, preposta za izvedbo in je tudi pri ljudeh (vaših potencialnih kupcih) izredno dobro sprejeta. To so promocije na prodajnih mestih ali v trgovskih centrih, ki vključujejo kolo sreče.

Kakšen je glavni koncept? Zares zelo preprost … Zato, da bi pridobili e-naslove naših potencialnih kupcev, jih povabimo, da zavrtijo razstavljeno Kolo Sreče in se tako potegujejo za lepe nagrade. Sodelujoči v obrazec (prilagojen GDPR pogojem) na tablici ali računalniku vpišejo svoje podatke (ali pa to namesto njih naredi promotor), nato pa zavrtijo Kolo Sreče in se razveselijo darila. Hvaležnost je zagotovljena na obeh straneh!

Poleg dobrih občutkov sodelujočih s takimi odmevnimi promocijami poskrbimo tudi za grajenje prepoznavnosti, ob tem pa so stroški lahko zelo obvladljivi. Strošek nagrad je lahko minimalen, saj se za malo denarja najde veliko simpatičnih in praktičnih daril, če pa lahko podarite še svoje vzorčke, pa je učinek še boljši …

Kje? Promocije s Kolesom Sreče se vedno izvaja na najbolj obiskanih točkah. Najbolj učinkovito je v avlah v trgovskih centrih, izkoristite lahko določene sejme ali pa promocijo ob bolj obiskanih dnevih izvedete kar na prodajnem mestu.

Postani promotor!