Stroškovnik za podjetja

Jesen – odlična priložnost, za tiste, ki nočejo ostati v povprečju
25. septembra, 2018
Promocije izdelkov v času Covid-a
29. septembra, 2021

Zadnje čase opažamo da pri zanimanju za promocije, najprej je vprašanje podjetij koliko sploh stane promocija.
Podjetnikom se zdi predraga investicija in da si je ne morejo privoščit in to neodvisno od tega ali bi delali sami ali v sodelovanju z zunanjim izvajalcem.
Idejo opustijo še preden raziščejo oziroma bolj podrobno pregledajo kaj vse vključuje cena promocije.

Da bi vam olajšali zadevo, sploh v času planiranja aktivnosti pred zloglasnim decembrom in že za samo planiranje aktivnosti za naslednje leto, vam ponujamo vpogled in za lastno uporabo STROŠKOVNIK, ki je v obliki Excel tabele s formulami.
Stroškovnik je narejen tako, da si preprosto vpišete količino ur promocije, ki jo želite izvesti, po želji izpolnite še ostale potrebe (recimo promocijski material) in se vam na koncu sešteje strošek vaše promocije.

Stroškovnik vam ponuja vpogled kaj vse ne pozabite pri izračunu stroška, navedeno je več kot 20 različnih postavk.
Zraven sem navedla tudi okviren primer, koliko je cena če bi promocijo izvajala specializirana agencija.

Če si želite pridobiti svoj STROŠKOVNIK in si tako prihranite čas za samoraziskovanje
preprosto kliknite na ta link http://eepurl.com/dIUPJL
in pogumno začnite s svojo promocijo!

Za več informacij nas pokličite na 041 229 730.

Postani promotor!