Jesen – odlična priložnost, za tiste, ki nočejo ostati v povprečju

Ne spreglejte: VIDEO TRENING za samostojno organizacijo promocij
25. septembra, 2018
Stroškovnik za podjetja
29. oktobra, 2018

priložnost za dvig prodaje v jeseni

V Agenciji Prestiž se že pripravljamo na zadnje mesece leta, ko se napoveduje največji naval organizacije promocijskih dogodkov. Ob tem, ko pregledujemo naročila, opažamo trend, ki nas je spodbudil k razmišljanju. Večina podjetij v svojih marketinških planih enostavno preskoči oktober in včasih celo november in svoj fokus posveti izključno decembru, ko naj bi ljudje bolj intenzivno nakupovali in se pripravljali na novoletna obdarovanja.

To pa je res velika škoda! Iz izkušenj lahko zagotovimo, da so v decembru, ko je na prodajnih mestih že skoraj nevzdržna gneča promotorjev, prodajni rezultati slabši, kot na primer v oktobru, razen seveda, če ne gre za promocijo darilno usmerjenih izdelkov. Je že res, da je v decembru po trgovinah večje število kupcev, zaradi močne konkurence pa je naša priložnost, da izstopimo in povečamo svojo prepoznavnost ter s tem spodbudimo prodajo, občutno manjša. Kupci so v tem obdobju v stresu, v slabo voljo jih spravljajo vrste pred blagajno, prerivajo se med kupci po oddelkih, vmes pa jih skoraj na vsakem koraku “težijo” promotorji. V tem obdobju ima lahko promocija včasih celo nasproten učinek, kot ga želi doseči – namesto, da bi kupcu pomagala pri prodajni izbiri, ga od nakupa odvrne. Kupec preprosto nima časa ali mirnih živcev, da bi pristopil oz. prisluhnil promotorki. V svoji živčnosti hiti mimo in je osredotočen na to, da čim prej zaključi svoje nakupe.

Prav iz tega razloga, bi vas radi opozorili na prednosti, ki jih ponujata oktober in november. V teh dveh mesecih kupci še niso obremenjeni z mislijo na praznike in lahko prisluhnejo vaši zgodbi ter usmerijo svojo pozornost na vaš izdelek. Ker so v teh dveh mesecih promocije na prodajnih mestih manj pogoste, bo vaša promocijska ponudba kupce razveselila, lažje si bodo zapomnili vašo blagovno znamko in lažje jih bo promotor prepričal, da izdelek položijo v svojo nakupovalno košarico.

Razmislite torej o tej očitni priložnosti, ki je prav nesrečno tako velikokrat spregledana. Ob tem pa le prijazen nasvet – če bi želeli izvesti promocije na prodajnem mestu v mesecu oktobru, je sedaj že skoraj zadnji čas, da se dorečejo termine. Saj veste, trgovci imajo svoja pravila in čeprav v oktobru ni velikega povpraševanja, tudi za ta mesec velja, da je promocije treba napovedati vsaj dva tedna v naprej.

Za več informacij nas pokličite na 041 229 730.

Postani promotor!