Predstavljamo video trening KAKO PRIPRAVITI ZARES UČINKOVITO PROMOCIJO

Pridobite vse potrebno znanje za organizacijo promocij in pomocijskih dogodkov in s tem naredite prvi korak do preboja v vaši prodaji!

Če že nekaj časa razmišljate o tem, da bi svojo prodajo in prepoznavnost dvignili s pomočjo promocij, a ne veste, kako in kje začeti, ste prišli na pravo mesto. V video treningu bomo z vami delili vse, kar smo osvojili v več 15-letih strokovnega organiziranja promocij in promocijskih dogodkov. Video trening predstavlja odlično priložnost tudi za tiste, ki promocije že izvajate, a bi proces, izvedbo in rezultate rad dvignili na višji nivo.



Se vaš posel nahaja v kateri od teh situacij?

Cilj prodaje za določen izdelek ni dosežen, zato predstavlja neizkoriščen kapital v vaši zalogi?

Na trg ste lansirali ali še boste lansirali nov izdelek, a se bojite, da se bo izgubil med konkurenco na policah?

Odločili ste se za prenovo blagovne znamke in bi želeli, da kupci spremembo vzljubijo namesto, da se je ustrašijo?

Želite si, da bi vaš izdelek v svoj prodajni asortiman sprejel večji trgovec, a mu ne morete obljubiti zahtevane prodaje?

Opažate, da vam tržni delež pada, ker je konkurenca vse večja in svojo blagovno znamko težko dobro pozicionirate?

Je prišel čas, ko čutite, da ima vaš izdelek še večji potencial in ste odločeni, da mu zagotovite močno prepoznavo na trgu?


določanje poslovnih situacij
kako-gre-tvoj-posel

Če ste z DA odgovorili na vsaj eno vprašanje, potem je nujno, da v začnete resno razmišljati o organizaciji in izvedbi promocij oz. promocijskih dogodkov.



Promocije in promocijski dogodki so eno najbolj učinkovitih prodajnih orodij. A POZOR - če želimo, da so uspešne, morajo biti dobro pripravljene, poznati moramo kritične točke, promotorji pa morajo biti premišljeno izbrani in strokovno usposobljeni.

Verjetno se tako, kot vsak pravi poslovnež, tudi vi zavedate, kakšno priložnost predstavljajo promocije in promocijski dogodki. Še posebno v današnjem času, ko so police polne najrazličnejših izdelkov in je kupec pri svoji prodajni odločitvi zaradi pestre ponudbe zmeden hkrati pa pogreša tradicionalni osebni pristop prodajalcev, promocija predstavlja priložnost, ki lahko pomeni odločilen preobrat v prepoznavi našega izdelka in tudi v dvigu prodaje. Prijazen in usposobljen promotor kupcu vrača čustveno komponento nakupa, hkrati pa mu olajša nakup, saj mu predstavi izdelek, ki je zanj najboljši.

Ker promocije in promocijski dogodki zahtevajo določeno investicijo, pa se verjetno sprašujete, kako to investicijo upravičiti ...

Prepričani smo, da vprašanje ni, ali so promocije res upravičena investicija, v resnici vas zaustavlja dvom v to, ALI LAHKO VI SAMI izpeljete uspešno in strokovno promocijo, s katero boste dosegli v potencialu garantirane rezultate.

Res je, da moramo pri organizaciji promocij in promocijskih dogodkov premisliti o mnogih dejavnikih in res je tudi, da bomo brez znanja in z improviziranjem le stežka dosegli zares dobre rezultate. Za nameček na trgu skoraj ni knjige, ki bi nas poučila o vsem, kar moramo za organizacijo promocij zares vedeti ...

Prav zato pa smo mi poskrbeli, da boste lahko brez dvoma zaupali v svojo organizacijo in izvedbo odličnih promocijskih dogodkov.

V intenzivnem video treningu smo zbrali vse svoje znanje in izkušnje, ki smo si ga pridobili skozi več kot 15. let organiziranja in izvajanja najrazličnejših promocij, degustacij in drugih promocijskih dogodkov. Pripravili smo edini zares celovit izobraževalni sklop, ki vam bo pomagal razumeti in dobro načrtovati vašo promocijo in to ne glede na vrsto izdelka, ki ga želite promovirati.

Zakaj verjamemo, da video trening KAKO PRIPRAVITI ZARES UČINKOVITO PROMOCIJO vsebuje vse, kar potrebujete za organizacijo strokovno najbolj dovršenih promocij?

Skoraj dve uri dolg video trening je skupaj s svojimi strokovnjaki pripravila direktorica Agencije Prestiž Anžela Wirth, ki se profesionalno z organizacijo in izvedbo promocij ukvarja že več kot 15 let. Po več kot 12.000 izvedenih promocijah je v procesu organiziranja promocjskih dogodkov ne more nič več presenetiti. Natačno ve, kje je treba biti še posebej previden, kje se izgubljajo priložnosti in kako motivirati promotorje, da kar najbolje opravijo svoje delo, ob tem pa ves čas posluša tudi vprašanja, ki jih glede promocij dobi od svojih strank ali celo kolegov oz. prijateljev. Vse to znanje in izkušnje, pa tudi odgovori na vprašanja, so zajeti v video treningu KAKO PRIPRAVITI ZARES UČINKOVITO PROMOCIJO. V njem boste izvedeli:

1. KAKO DOLOČITI CILJE PROMOCIJE

Na tem mestu bo razložila, kako se promocije med seboj ločijo in kakšne cilje si s promocijami lahko postavimo. Od cilja je namreč odvisno, kam bo promotor usmerjal svojo pozornost in kako bo izpostavil svojo promocijsko mesto.

2. KAKO IZRAČUNAMO STROŠKE PROMOCIJE

Korak za korakom vam bo Anžela Wirth pokazala, kakšni stroški nastanjo v okviru promocije in natančno kako jih lahko tudi izračunamo ter vodimo pregled nad celotno investicijo v promocjski sklop ali dogodek.

3. IZBOR PROMOTORJEV

Čeprav se ta naloga zdi navadno lahka, pa se v praksi pokaže, da zahteva kar nekaj predhodnega razmisleka in tudi dobro pripravo na izpraševanje kandidatov. Anžela Wirth bo razrkila, kako ta izziv rešuje v praksi.

4. PRIPRAVA PROMOCIJSKEGA MATERIALA

Promocija pomeni tudi možnost dodatne izpostavitve na promocijskem pultu. Zato, da krepimo prepoznavnost, je nujno, da promocijsko mesto urednimo v skladu z našo blagovno znamko. Anžela Wirth bo povedela, kaj vse potrebujemo, in kje to lahko najlažje kupimo, najamemo oz sami naredimo.

5. IZOBRAŽEVANJE PROMOTORJEV

Izobraževanje promotorjev je skorajda ključni del uspešne promocije. Promotor mora namreč dobro poznati naš izdelek, da ga lahko na učinkovit način predstavi potencialnim kupcem. Anžela Wirth bo razkrila različne načine predajanja znanja, povedala pa bo tudi, na kaj moramo biti pazljivi, ko promotorje pošljemo med ljudi.

6. KAKO ORGANIZIRATI VEČ PROMOCIJ HKRATI IN NA RAZLIČNIH LOKACIJAH PO SLOVENIJI

Anžela Wirth vas bo popeljala skozi celoten proces organizacije promocij in vam razkrila, kako lahko ohranite dobro kontrolo tudi, če so promocije organizirane na različnih krajih po Sloveniji in poteka več dogodkov hkrati. Dobili boste vpogled v preverjen sistem organizacije agencije, ki izvede več kot 800 promocij po vsej Sloveniji letno.

7. PRAKTIČNI PRIMERI DOBRIH IN SLABIH PROMOCIJ

Največ se naučimo na konkretnih primerih, zato vam bom Anžela Wirth pokazala fotografije primerov iz prakse, na katerih bo "v živo" prikazano, kako je videti dobra promocija oz. izpostavitev izdelka in katere so tipične napake s katerimi se srečujemo na terenu. Tako boste imeli bolj jasno sliko in se boste lažje v naprej pripravili.

8. KONTROLA IN ANALIZA PROMOCIJ

Da bi vedeli, kako učinkoviti smo, moramo promocije znati nadzirati in analizirati. Spoznali boste, kako kontrola poteka po terenu in na kakšen način morajo poročati promotorji, da dobimo zanesljive podatke, ki nam povejo kako uspešni smo pri doseganju ciljev.

9. IDEJE, KAKO LAHKO PROMOCIJE ŠE OPLEMENITIMO

Anžela Wirth bo delila nekaj konkretnih primerov iz prakse, kjer je bila promocija obogatena še z idejnim konceptom. Taki promocijski dogodki ne dvigujejo le prodaje, pač pa zagotavljajo tudi dolgoročnejše učinke, ki se izražajo skozi izgradnjo blagovne znamke na trgu. S prikazanimi primeri boste dobili ideje, kaj vse lahko uporabite tudi za svoj promocijski dogodek.

TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

play program

Video trening predstavlja 1,5 ure dolg zgoščen sklop informacij za učinkovito organizacijo promocij in drugih promocijskih dogodkov (+bonusi). Predavateljica: Anžela Wirth, direktorica Agencije Prestiž

Cena: 84 EUR

BONUSI:

obvezni obrazci, ki jih potrebujejo promotorji ob izvajanju promocij

HACCP navodila za promotorje v skrajšani praktični obliki

baza kontaktov odgovornih oseb za organizacijo promocij v največjih slovenskih trgovinah in trgovskih centrih

30 % popust za individualna svetovanja

* S klikom na zgornji gumb boste preusmerjeni na izvršitev plačila preko aplikacije Paypal. Video trening boste prejeli na vaš e-mail naslov (ne pozabite ga dopisati) kmalu po plačilu. Možno je tudi plačilo po predračunu. Za ta namen pišite na e-naslov info@agencijaprestiz.si, s pripisom NAROČAM VIDEO TRENING.

Preberite, kaj o organizaciji in izvedbi promocij pravijo stranke Agencije Prestiž:

Dr. Tanja Rihtaršič, direktorica prodaje AWT Trgovina d.o.o.


"Agencijo Prestiž smo najeli za promocije in degustacije BZ Jacobs v Sloveniji. Z njihovimi storitvami smo bili izjemno zadovoljni in naše sodelovanje je odlično. Vse promotorke so bile profesionalne in predane svojemu delu."

Tomaž Eržen, direktor podjetja GAUS


"S podjetjem Agencija Prestiž smo pričeli sodelovati ko smo opazili njihove promotorje, ki so izvajali promocije za druga podjetja. S pristopom promotorjev do stank smo bili zadovoljni, zato smo za naslednjo izvedbo naše promocije najeli Agencijo Prestiž. Sedaj z njimi že vrsto let sodelujemo in smo zelo zadovoljni. Njihovo delo je korektno in profesionalno, ter v kolikor potrebujemo kakšen nasvet ali idejo, nam z veseljem priskočijo na pomoč. Vsekakor bi Agencijo priporočil vsakomur, ki potrebuje zanesljivo podjetje za izvajanje promocij."

Vodstvo marketinga Adria Airways


»Agenzija Prestiž je za Adrio Airways opravila kar 4 promocijske dogodke z idejnim konceptom. Cilj je bil krepitev prepoznavnosti slovenske letalske družbe, predstavitev nekaterih že obstoječih in novih destinacij za potovanje. Agencija je pripravila celotni idejni koncept in tudi izpeljala celotno organizacijo. Tematika promocijskega dogodka je bila zelo dobro sprejeta s strani udeležencev in mimoidočih … Promocijski dogodki so bili »izvirni«, »posrečeni« »opazni« , posledično pa je tudi to pripomoglo k velikemu povpraševanju za udeležbo v nagradni igri."

ICG d.o.o., direktorica Maja Pegam


»Prepričani smo, da je treba za kategorijo dietetike kupce izobraževati in jim izdelke z možnostjo poizkusa tudi približati, zato smo najeli Agencijo Prestiž, ker omogoča strokoven kader za tovrstne predstavitve. Nad rezultati smo bili več kot zadovoljni, takoj se je poznalo na prodaji in, kar je še bolj pomembno, pridobili smo redne kupce s stalnim odjemom. Ker gre za nišni produkt smo izkoristili priliko.«
Postani promotor!