Klasične degustacije in promocije predstavijo potencialnemu kupcu okus produkta, ki ga na podlagi všečnosti (ali/in posebnih ugodnosti v času degustacij) morebiti uvrsti na nakupni seznam.
Zato smo šli korak dlje!
IZDELAVA CELOVITIH IDEJNIH KONCEPTOV, KREATIV PREDSTAVITEV, PROMOCIJ, DEGUSTACIJ
Promocije s Konceptom pritegnejo pozornost, so bolj zapomljive in sodelujoče dolgoročno povežejo z blagovno znamko oziroma atributi posameznega produkta.
Dodatna izpostavitev in promocija, ustvari globlje zavedanje o produktih in o blagovni znamki.
Nadaljna interakcija na družbenih omrežjih še poudari promocije
Idejno zasnovo kreiramo v skladu:
s proizvodom, ki se promovira, na tak način je poudarek na proizvodu
Ali
z blagovno znamko, tako dvigujemo oziroma krepimo dolgoročno pripadnost in prepoznavnost blagovne znamke
IDEJNE ZASNOVE LAHKO SESTAVLJAJO:
- Nagradne igre, žrebanja na samem mestu promocije ali kot večji projekt , zbiranje vseh listkov iz vseh lokacij z glavnim žrebom.
- Elektronske podpore na tablicah (telefonih), igrice, nagradne ankete..
- Animacija na mestu promocije (igre, kolo sreče).
- Animacija s slikami (makete), slike se objavljajo na FB strani (promo stran proizvoda ali blagovne znamke)
- promocija marmelad, peka palačink
- promocije VITAPUR